2023.10.14 – Lawatan YB Michelle ke pejabat Al-Falah Care USJ 9

[Al-Falah Care USJ 9]
08 Rabiulakhir 1445H
23 Oktober 2023M

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Semoga tuan/puan berada dalam keadaan sihat sejahtera dan sentiasa berada dalam kemanisan iman dan Islam, in shaa Allah.

Bersempena dengan Karnival Maulidur Rasul yang berlangsung di Masjid al-Falah USJ 9 pada 13 hingga 15 Oktober baru-baru ini, pihak Al-Falah Care USJ 9 menerima lawatan dari pihak YB MIchelle Ng (ADUN Subang) yang hadir untuk untuk beramah mesra bersama pengunjung karnival.

Pihak masjid diwakili oleh Tuan Nazir, Tan Sri Dato Seri Syed Zainal Abidin bersama dengan Setiausaha Masjid, Haji Khairuddin dan Ketua Al-Falah Care USJ 9, Haji Abdullah Sani berbesar hati dengan lawatan YB dan bersama-sama YB berbincang mengenai halatuju dan matlamat Al-Falah Care.

Jika pihak tuan/puan memerlukan bantuan barangan asas tidak kira Muslim atau non-Muslim, pihak kami berbesar hati untuk membantu (selagi ada stok). Pihak kami juga mengalu-alukan sumbangan barangan keperluan asas untuk dikongsi bersama.

Barangan keperluan asas dalam set kami adalah:
Beras 5kg, gula, garam, tepung gandum, teh/kopi, kicap, sos, biskut, bihun, susu pekat, minyak masak, sardin dan lai-lain lagi.

Sebarang pertanyaan, boleh diajukan kepada Haji Abdullah Sani (abdullahsani.masjidalfalah.com) atau kepada Ustaz Hakimi (wa.hakiminur.com).

“Masjid Kita Tanggungjawab Bersama”

Lensa kamera lawatan YB

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.